MIJN VERHAAL


Heel mijn leven heb ik al oog voor detail. Als je goed je best doet (en goed voor anderen zorgt), zal je waardering krijgen.


Uit dat oogpunt heb ik mijn passie ontwikkeld om mensen te ontzorgen. Tijdens mijn 12 jaar durende loopbaan bij een Amerikaans bedrijf heb ik veel ervaring opgedaan als Personal Assistant. Het ontzorgen van mijn leidinggevende en mijn collega’s geeft mij veel voldoening. Ik regel het graag. Mijn motto is ‘U vraagt, wij draaien’.
Hieronder een overzicht van mijn expertises maar geen enkele specifieke klus is mij te gek !


Ervaring


- aankoopbegeleiding (roerend goed)
- verkoopbegeleiding (roerend goed)
- verhuurbemiddeling
- administratie:
* omzetbelasting
* declaraties
* royalty’s en auteursrechten
* financiën kleinbedrijf


- vertaalservice:
    * Engels
    * Duits
- redigeerwerk:
    * Engels
    * Duits
    * Nederlands
- reis- en hotelservice (reisvoorbereiding)
- telefoondiensten (representatie)


 Tarief: v.a. € 42,50 per uur excl. BTW